به گزارش کیش نوین، این مراسم روز چهارشنبه سوم تیرماه ۱۴۰۵ پس از اقامه نماز ظهر و عصر و با حضور جمعی از نمازگزاران و عزاداران حسینی برگزار شد.
در این آیین معنوی، شرکتکنندگان با اجرای برنامههای سینهزنی و مرثیهخوانی، ارادت خود را به اهل بیت(ع) ابراز کرده و در سوگ حضرت ابوالفضل العباس(ع) و شهدای کربلا به عزاداری پرداختند.